Skip to content

strigăt de prunc

Aprilie 23, 2016

copil2

 

strig, mamă, să m-audă munţii

ecoul lor să dăinuiască

sudoare şterg la baza frunţii

că vreau părinţi să mă iubească

sunt la bunici de ajutor

cu ei rămas de mult acasă

dar am în mine prea mult dor

ce anii tinerii mi-i apasă

voi aţi plecat de prea mulţi ani

să –mi faceţi mie-o soartă bună

 pe la străini munciţi pe bani

dar nu mai suntem împreună

 acum în prag de sărbătoare

spre cer înalţ o rugăciune

dorinţa ce mă roade tare

numai ecou-o poate spune

din munte-n munte să o poarte

până la voi oriunde-aţi fi

distanţa ce azi ne desparte

de prea mult dor s-o risipi

şi întoarcerea să fie lină

pe briza vântului uşoară

să luăm cu toţii iar lumină

Iisus învie şi-nfioară

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

