Skip to content

întrebare cu răspuns inclus

Aprilie 20, 2016

2

 

 

de câțiva ani- îmi tot pun întrebarea
de mă ard atâtea amintiri
de ce cu ochii-nchiși- mă cheamă zarea
și-n versul scris găsesc nepotriviri
tot caut drumul să mă-ntorc la tine
știu că m-aștepți pe prispa unui gând
ai strâns dureri, tăcere și suspine
izvor ai strâns din ochii lăcrimând

și pas cu pas dau vieții socoteală
că n-am știut s-aleg din grâu neghina
că am răspuns cu teamă și sfială
nereușind s-aprind mereu lumina
îmi curg în vene vise neștiute
în haina toleranței le-nvelesc
și gândul ia privirea unei ciute
că am găsit răspunsul- te iubesc…

No comments yet

Lasă un răspuns

