Skip to content

cărare prin suflet

Aprilie 13, 2016

2

 

frământ o pâine-n căpistere,
cu astea două mâini crăpate
mi-e gândul dus peste hotare
şi sufletu-mi de grijă ros
adun din zile clipe bune
şi le chitesc în vechi sertare
prin amintiri mă pierd întruna
să pot găsi ceva frumos

când luna iese la plimbare
şi trupul meu e obosit
mă rog privind la o icoană
din ochi curg lacrimile şir
adorm într-un târziu şi-n vise
durerile strânse-n năframă
le spăl în liniştea din ceruri
şi pe – o speranţă le înşir

tu ai plecat mamă departe
nu se putea să mai rămâi
când puiul creşte îşi ia zborul
urmat de gândul meu mereu
rămâne-n urmă amintirea
în care clocoteşte dorul
te strâng în braţe-n orice clipă
şi ştirea-ţi ştie Dumnezeu

No comments yet

Lasă un răspuns

