Skip to content

încă mai cred

Martie 18, 2016

4

 

 

bucăți  de suflet rupt cos într-o ramă

încă mai cred că tu o să revii

șterg praful pus de timp cu o năframă

durerea adunată  e fâșii

pun întrebări, fără s-aștept răspuns

și  gândul bun il scot din  inchisoare

la capăt drumul meu  îl simt ajuns

de prea mulțI ani trăiesc în  așteptare

mi-e dor de clipa  prinsă-n amintire

nu pot să pun vocalelor zăvor

mi-e dor de bunătatea din privire

de tot ce-a fost frumos încă mi-e dor

dar în oglindă văd  argint la tâmple

timpu-a-nșirat  secundele pe ghem

ce-ți este scris mereu o să se-ntâmple

și-n liniștea din mine eu te chem

șterg praful pus de timp cu o năframă

durerea adunată  e fâșii

bucăți  de suflet rupt cos într-o ramă

încă mai cred că tu o să revii

No comments yet

Lasă un răspuns

