Skip to content

așteptare

Martie 16, 2016

asteptare

de prea mult timp iubirea noastra s-a destrămat

am căutat prin amintiri ce m-a schimbat

dar n-am găsit decât tristeți, dureri și chin

am  băut cupa plină de – amar și de venin

rana săpată în suflet pur n-ai vindecat

ai luat cu tine ce-a fost frumos și ai plecat

plouă cu lacrimi și norii negri se-adună plini

se lasă seara peste oraș se-aprind lumini

lângă castan  tu m-ai lăsat să te aștept

și pentru tine încă-mi  mai bate inima-n piept

dar drumul tău, de drumul meu s-a despărțit

te-am așteptat o viață-ntreagă dar n-ai venit

ai luat cu tine ce-a fost frumos și ai plecat

rana săpată în suflet pur n-ai vindecat

am  băut cupa plină de – amar și de venin

avea în ea numai  tristeți, dureri și chin

am căutat prin amintiri ce m-a schimbat

și am văzut iubirea noastra,  s-a destrămat

No comments yet

Lasă un răspuns

