Skip to content

destin de mamă

Martie 15, 2016

nicolae-grigorescu-mama-si-copil

 

 

copil frumos

tu mi-ai adus o soartă nouă

de când te am

cred în dor și minuni

privesc la cer

cu uimire mă  plouă

pe  suflet bun

să pictez   rugăciuni

copil deștept

mă -ntreci azi în toate

și-mi spui mereu

că nu-i timpul pierdut

să -ncerc să iau

vremii anii din  spate

și orice vis

să nu-l las în  trecut

copil iubit

dă-mi durerea ta mie

în ochii tăi

plini de dor, regăsesc

un ieri și-un  azi

cu speranțe și visuri

și un mâine plin

de –mpliniri , te iubesc

No comments yet

Lasă un răspuns

