Skip to content

chemare

Martie 15, 2016

BAILESTI

 

 

 

cît o fi şi-o curge-n vale

apele din Balasan

eu mă voi întoarce acasa

nu mă trece nici un an

am ştiut ce-i sărăcia

de-aia am plecat de acasa

mîncam mărul  cu felia

n-aveam ce pune pe masa

azi am casă şi maşină

şi la bancă multe rate

peste umbre pun lumină

dorul de voi mă străbate

fără griji, fără suspin

mi-am trăit  copilăria

am crescut doar în dreptate

şi-am prins rădăcini ca via

Băileştiul iar  mă cheamă

şi măcar odată-n an

mă deschei la haina vieţii

şi mă scald în Balasan

ştiu şi vouă vă e dor

vino  iar copilărie

timpul clipele-şi adună

şi cu ele coase-o  ie

şiruri de speranţe, vise

trăiri, amăgiri,iubire

adunate-n cupa sorţii

le-am păstrat ca amintire

mă deschei la haina vieţii

şi mă scald în Balasan

Băileştiul iar  mă cheamă

vin în fiecare an

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

