Skip to content

vizită

Martie 7, 2016

jjjjjjjjjjjjjjj1

eu aș fi vrut să mai rămâi
să-mi ostoiești din piept un dor
să-ți pun o mână căpătâi
din lacrimi să nu fac izvor
aș mai fi vrut să-ți spun povești
cum o făceam când erai mică
timpul te-a îndemnat să crești
știi tot de greier și furnică

viața e grea o știu prea bine
și ai plecat pe drumul tău
tot ce e drept și se cuvine
te-am învățat copilul meu
stau și ascult vorbele tale
mă minunez și înțeleg
culori,splendoarea din petale
parfumul lumii îl culeg

și pentru tine strâng iubire
pe ghemul vieții tale-o prind
senin de cer ai în privire
când dorurile se aprind
de drumul te aduce acasă
suntem aici să te primim
cu bunătăți și dor pe masă
să înțelegi cât te iubim

No comments yet

Lasă un răspuns

