Skip to content

echilibru

Februarie 28, 2016

21

mă simt din nou pierdută
nu m-am ținut de gând
căzută în vâltoare
eu am ieșit din rând
plutesc pe valul vieții
ce tremură ușor
mi-e sete de iubire
și foame mi-e de dor

închisă-n colivie
simt turbulențe-n piept
văd norii de furtună
se aliniază drept
și flacăra ce arde
în sufletu-mi pustiu
se stinge-ncet și-mi lasă
un gust ce nu-l mai știu

deschid acum fereastra
spre o cărare nouă
dezbrac haina tristeții
în picături de rouă
și caut în sertare
ce-a mai rămas din toate
să scriu altă poveste
pe file ne-ntinate

mi-e sete de iubire
și foame mi-e de dor
plutesc pe valul vieții
ce tremură ușor
mă liniștește-albastrul
ce curge pe retină
și simt un echlibru
pe scara de lumină

No comments yet

Lasă un răspuns

