Skip to content

prea târziu mă uit în urmă către salcia trăznită

Februarie 20, 2016

salcie

gândul meu spre tine pleacă iarăși este primăvară
a trecut un an și- o iarnă de dor greu ,sunt îngrozită
pașii mei însoțesc gândul, puțin e până la vară
și-o să calc cărarea noastră înspre salcia trăznită

anii au trecut orbește, sunt acum cu tâmpla ninsă
pasul greu, vorba domoală ,inima e obosită
sunt pierdută fără tine,viața-ntr-un cârlig e prinsă
numai gândul ocolește către salcia trăznită

ochii mei nu mai văd bine, s-a dus roua tinereții
dar rămân câteodată cu privirea pironită
am ales să plec în lume pe cărările vieții
și-am uitat că mă aștepți lângă salcia trăznită

a curs timpul, mi-am dat seama care a fost a mea vină
plâng acum că viața toată fără tine a fost trăită
și de voi pleca pe drumul ce duce către lumină
voi lăsă sufletul rupt lângă salcia trăznită

No comments yet

Lasă un răspuns

