Skip to content

Aștept pe Moș Crăciun

Decembrie 21, 2015

1

 

 

 

eu stau aici și-aștept pe Moș Crăciun

și mă gândesc, e greu fără zăpadă

m-am străduit să fiu un copil bun

cum poate oare moșul să mă vadă

când el merge numai  cu sănioara

aici  se-mpotmolește în noroi

e cald de parcă vine primăvara

dacă nu poate trece pe la noi ?

i-am scris de mult scrisoare ca să știe

că nu vreau  haine, dulciuri, jucării

vreau zâmbetul măicuței –bucurie

în suflete micuțe de copii

prea mult a fost plecată-n țări străine

și eu am plâns în pernă și-am oftat

vreau Moșule  acum – să-mi spui că vine

că-i pare rău că singur m-a lăsat

eu nu mai pot de dor și plâng mereu

și la icoană  spun o rugăciune

mă rog în orice zi la Dumnezeu

poate că poate face o minune

să simt mâna măicuței căpătâi

să-i cânt colinde seara la culcare

obrazul plin de lacrimi să-i mângâi

și inima din piept  nu mă mai doare

 

No comments yet

Lasă un răspuns

