Skip to content

e calea ta

Decembrie 9, 2015

0

 

 

încet, încet mi-ai dat drumul la mână
fetița mea ți-ai găsit propriul drum
de azi pe soarta ta, tu ești stăpână
și eu nu pot de aici să te îndrum

mă rog ca scara vieții să te ție
atât de sus, cât crește bucuria
și nu-ți doresc prea multă bogăție
iubire doar să poți avea tăria

să treci cu bine orice încercare
prin labirint să nu te rătăcești
dintr-un boboc să te transformi în floare
și omul bun să știi cum să-l iubești

să nu mă lași să-mi fie dor de tine
să-mi dai un semn în orice dimineață
simt că-mi lipsești chiar de ești lângă mine
de-i frig, căldură,vânt, ploaie și ceață

în ruga mea vei fi seară de seară
și haina de pe mine eu o vând
tot greul lumii nu mă mai doboară
cât vei trăi în suflet și în gând

 

No comments yet

Lasă un răspuns

