Skip to content

Moșule, te-aștept la anul

Decembrie 7, 2015

8

moșule, iar ai uitat să treci pe la poarta noastră
pantofiori am pus la usă și lumină la fereastră
și cu gândul doar la tine, mi- am pus mâna căpătâi
iar în zorii dimineții m-am trezit eu cel dintâi

am iesit afar la ușă, în ghetuțe să găsesc
tot ce mi-am dorit din suflet-am crezut că-o să primesc
pantofiorii mei cei vechi – erau reci, prea triști și goi
n-am știut că tu nu mergi pe ulițe cu noroi

și treci numai la copiii ce au vile și piscine
noi avem o cămăruță, doar bunica e cu mine
mama m-a lăsat cu dânsa și-a plecat afar din țară
să muncească să ne schimbe viața dură și amară

nu s-a mai întors, știi bine, au trecut de atunci 5 ani
cred că și în țări străine se luptă lumea pe bani
buna, seara, mă alintă cunoaște multe povești
însă când o-ntreb de mama, spune rugăciuni cerești

moșule, poate la anul, o să treci și pe la mine
și nu-ți cer să-mi aduci dulciuri, portocale,amandine
vreau s-aud glasul măicuței cum mă strigă ,cum mă cheamă
și să nu mai strângă buna, lacrimi multe în năframă

No comments yet

Lasă un răspuns

