Skip to content

seară rece

Noiembrie 25, 2015
5

 

 

e rece, semn că iarna se-ncheie la palton

am terminat programul,  mă-ndrept  acum spre casă

o melodie veche la gânduri îmi dă ton

și parcă o durere  pe suflet mă apasă

un gând răzleț mă fură, mă poartă-n goana mare

și mă trezesc măicuță la tine în pridvor

te văd de la fereastră, pui la icoană-o floare

cu colțul la maramă, ștergi lacrimi un izvor

știu că vin rar acasă, doar de Crăciun și Paște

mă doare  că – ți  e  greu acum   că am plecat

muncesc printre străini, nimeni nu mă cunoaște

te-ai fi simțit mai bine de  rămâneam în sat

îți trimit bani măicuță, să te-ngrijești de tine

și ochiul mi se zbate, parcă-mi aduce semne

mă rog  seară de seară la Domnul să fii bine

cheamă pe unchiul Florea să-ți spargă niște lemne

simt o durere parcă, pe suflet mă apasă

o melodie veche la gânduri îmi dă ton

s-a terminat programul, mă-ndrept acum spre casă

e rece, semn că iarna se-ncheie la palton

No comments yet

Lasă un răspuns

