Skip to content

povestea mea

Octombrie 14, 2015

6

 

 

sunt băiețel și ani am trei

când am venit pe această lume

nu m-au dorit părinții mei

mi-au dat doar viață, nu și nume

abandonat de a mea mamă

am plâns mereu trei săptămâni

până ce m-au băgat în seamă

trecând pe-acolo, oameni buni

m-au luat acasă cu mult dor

și mă priveau ca pe-o comoară

în viața lor curgea izvor

și era numai primăvară

dar bucuria lor cea mare

s- a pierdut toată într-o zi

când au aflat cu îngrijorare

ce boală mă va chinui

au plâns și s-au rugat la cer

o vindecare să-mi arate

sunt mult prea trist, dar zău nu cer

să am prea mult, doar sănătate

vă rog din suflet oameni buni

să vă opriți din graba voastră

acum se pot face minuni

numai privind de la fereastră

un telefon, un gând curat

primit în dar să mă-ncalzească

am suflețelul împăcat

prin duioșia dumneavoastră

și vă promit de-am să trăiesc

că viața mea va fi frumoasă

voi prețui când o să cresc

pe toți cei cărora le pasă

One Comment leave one →
  1. Octombrie 14, 2015 6:01 pm

    emoționant!

Lasă un răspuns

