Skip to content

brazdă de speranță

Septembrie 5, 2015

4

pe câmpii de liniști ar

brazdă de speranță

zile scad din calendar

cât  mai am vacanță

semăn doar cuvântul bun

hai, veniți cu mine

și orice vis de am îl pun

unde se cuvine

pomu- vieții a-nflorit

va rodi cuvinte

sufletul a-ntinerit

depărtat de minte

și prepar un  elixir

dintr-o întâmplare

de pe ghem acum deșir

gândurile-amare

vă ofer ce -am mai  de preț

legat în vocale

un cuvânt curat, măreț

urcă în spirale

timpul naște clipe noi

alt destin pictează

și în picături de  ploi

energii dansează

orice vis de am îl pun

unde se cuvine

semăn doar cuvântul bun

hai, veniți cu mine

zile scad din calendar

cât  mai am vacanță

pe câmpii de liniști ar

brazdă de speranță

6

No comments yet

Lasă un răspuns

