Skip to content

Cuvântul Tău

Iulie 24, 2015

6

Cuvântul Tău mă înconjoară

îl simt oriunde merg pe drum

de sus un Duh bun se pogoară

și viața mea nu mai e scrum

când rătăceam în neștiință

și gândul  îmi era pustiu

mi-ai arătat că sunt o ființă

cu sînge cald, cu suflet viu

am învățat că doar iubirea

pentru  tot ce e pe pământ

îmi limpezește iar privirea

credința e un lucru sfânt

în suflet liniște și pace

iubire pură și iertare

gândul meu astăzi nu mai tace

pune speranțe în sertare

azi viața mea nu mai e scrum

de sus un Duh bun se pogoară

îl simt oriunde merg pe drum

cum sufletul îmi înconjoară

vezi-cum-arata-dumnezeu-imaginea-100-reala-care-i-a-uimit-pe-oamenii-de-stiinta-122590

No comments yet

Lasă un răspuns

