Skip to content

Tu știi

Iunie 28, 2015

65

 

 

dă-mi Doamne putere, că timp am puțin

să trec încercarea ce-o am înainte

că nu pot schimba ce-i scris în destin

și-n ruga  spre Tine  tot  caut cuvinte

oglinzi de cleștar, în ciuturi de vis

arată-al meu suflet de griji aplecat,

cărarea m-a dus la margini de-abis

și ziua din mine acum s-anoptat

întinde-mi o mâna, arată-mi un semn

speranța din mine o umbră  de gând

Tu fă să se-nalțe și dă-mi un îndemn

să văd de departe un mâine curgând

dă-mi Doamne putere, e greu și mă doare

coperțile zilei de mâine privesc

cu mir ung ferestre spre raze de soare

Tu știi ce-o să fie, eu doar mulțumesc…

No comments yet

Lasă un răspuns

