Skip to content

timp rămas

Aprilie 26, 2015

vezi-cum-arata-dumnezeu-imaginea-100-reala-care-i-a-uimit-pe-oamenii-de-stiinta-122590

demult eu caut drumul către Tine
și prea mult timp am irosit din viață
arată-mi Doamne cale doar spre bine
când mă trezești tăcut în dimineață

credință am, putere eu aștept
în timpul ce-l mai am să văd lumina
prin fapte bune mergi pe drumul drept
și lași departe-n urmă toată vina

nu e târziu, încă nu sunt pierdut
în rugăciune -ți simt arzând cuvântul
când viitoru-mi pui peste trecut
îți simt fiorul bate, precum vântul

arată-mi Doamne cale doar spre bine
când mă trezești tăcut în dimineață
demult eu caut drumul către Tine
și prea mult timp am irosit din viață

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

No comments yet

Lasă un răspuns

