Skip to content

mama

Martie 7, 2015

mama

 

m-ai învățat cuvântul mamă

când mâna mi-ai pus căpătâi

și câte lacrimi în năframă

ai strâns tristețea să-mi mângâi

am făcut primul pas cu tine

în zâmbet mi-ai pus bucuria

când primăvara simt că vine

parcă îți văd pe chip mândria

că am crescut acum sunt mare

cu  sufletul plin de iubire

tot ce-i frumos precum o floare

am strâns la mine în privire

oriunde merg și orice fac

mereu mă-ntorc la tine mamă

de n-ai fi tu aș fi sărac

te port în gând ca pe-o icoană

 

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

No comments yet

Lasă un răspuns

