Skip to content

știu

Martie 7, 2015

poza4

 

eu știu că alții scriu mai bine
dar sufletu-mi se umple des
de fericire ori suspine
și chiar de-aș vrea nu am de ales

decât să sparg clepsidra-n care
am strâns atâtea mii de gânduri
si să desfac din cingătoare
consoane și vocale-n rânduri

să le așez pe-o coală albă
lângă emoții și trăire
sau să le-nșir ca pe o salbă
să bucure poate – o privire

atunci când înțelegem rostul
la întâmplări ori sentimente
nu mai simțim prea mare costul
plătind chirii echivalente

cu dorul strâns fior mocnit
ce-aprinde tainice dorințe
când simți de ea că ești iubit
și ești ferit de umilințe

când sufletu-mi se umple des
de fericire ori suspine
eu chiar de-aș vrea nu am de ales
scriu tot ce simt, poate-o fi bine

 

 

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

No comments yet

Lasă un răspuns

