Skip to content

ține – o năframă

Februarie 25, 2015

 

copil cu ochii-nlăcrimaţi
eşti aşa trist şi n-ai năframă
mi-aş scoate inima din piept
să-ţi fiu alături că-ţi sunt mamă

şi nu-ţi cunosc copilăria
de lângă tine am plecat
să strâng să poţi merge la şcoală
să-ţi pot plăti un internat

în ţară n-avem bani de pâine
şi traiu-i greu, multe lipsesc
doar pentru tine-am plecat mamă
şi prin străini cu greu trăiesc

te-aş strânge-n braţe la culcare
durerile ţi-aş lua cu mâna
şi-n calendare număr zile
să treacă iute săptămâna

să vin mai repede acasă
şi să te strâng la pieptul meu
am ochii duşi de-atâtea lacrimi
şi-mi ştie ştirea Dumnezeu

mi-aş scoate inima din piept
să-ţi fiu alături că-ţi sunt mamă
copil cu ochii-nlăcrimaţi
eşti aşa trist, ţine–o năframă

No comments yet

Lasă un răspuns

