Skip to content

mi-e dor

Februarie 22, 2015

77

mi-e dor de primăvară, vreau să vină

să trec de întuneric spre lumină

să primenesc o ie-n zări senine

doar  gândul bun să meargă către tine

 

mi-e dor de câmpul verde și de flori

de roua de pe iarbă strânsă-n zori

de cucii ce se strigă pe-al lor nume

de tot ce e frumos pe-această lume

 

mi-e dor  de anii tineri ce s-au dus

de răsărit mai mult ca de apus

de ochii tăi ce-au plâns atâția ani

ai aruncat iubirea pentru bani

 

ca gândul bun să meargă către tine

eu primenesc o ie-n zări senine

să trec de întuneric spre lumină

mi-e dor de primăvară, vreau să vină

 

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

No comments yet

Lasă un răspuns

