Skip to content

gând

Ianuarie 20, 2015

 

cum să fac când trece clipa, să fur alta c-o chemare

și cum sufletu-mi să știe, să nu cadă în vâltoare

cum să mă scald în lumină ,vântul cum să mă-nfioare

și  durerea cum s-o-nlătur, unde să găsesc uitare

 

prea mult timp pierd în tăcere, ochii mei nu văd lumina

și tot caut în neștire să găsesc a cui e vina

umbrele încerc să curăț, vreau să-mi limpezesc retina

peste marginile  zilei noaptea trage-ncet cortina

 

mă lovesc de rânduri scrise,ridicate  baricadă

și degeaba caut visuri să le-aduc ca o dovadă

timpu-a fost numai o clipă și la tâmple am zăpadă

amintirile sunt prinse într-un colț,  de acoladă

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

