Skip to content

S-a dus Crăciunul

Decembrie 27, 2014

 

am petrecut  mama,  Crăciunul

te-am așteptat cu masa plină

trec anii unul câte unul

și viață e tot mai puțină

 

era prea greu să fi venit

așa cum vin copii-acasă ?

tătuță-tău i-așa mâhnit

că nici n-a vrut să stea la masă

 

astăzi a nins, iarna-i aici

își cere drepturile, mama,

timpul de vrei nu poți să-l strici

nu mai am lacrimi în năframă

 

de când tot plâng pe lîngă șură

să nu mă vadă, că mă ceartă

îngheț de frig în bătătură,

dar sufletul meu trist te iartă

 

și unde ești să-ți fie bine

fii blând, fii bun și iubitor

și nu ne face de rușine

 am inima  plină  de dor

 

ți-l trimit mamă ca pe-o carte

să trecă munți, mări și hotare

să treacă tot ce ne desparte

de-or mai fi zile-n calendare.

 

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

