Skip to content

E rândul meu

Noiembrie 25, 2014

 

zbor într-o aripă
prinsă-n pașapoarte
să culeg o clipă
în coperți de carte
aș intra în casă
dar îmi aștept rândul
seara friguroasă
îmi alungă gândul

trec peste hotare
drumuri se închid
vinul din pahare
e doar un lichid
de atâtea răni
trupul e schilod
sunt prea multe vămi
îngropate-n glod

vine iarna vieții
fulgi la orizont
îi dau dimineții
prea mulți ani în cont
vrem medicamente
s-o lungim un pic
plățile curente
nu mai sunt nimic

seara friguroasă
îmi alungă gândul
aș intra în casă
dar îmi aștept rândul
să culeg o clipă
în coperți de carte
să zbor c-o aripă
prinsă-n pașapoarte

 

One Comment leave one →
  1. Noiembrie 26, 2014 1:21 pm

    Foarte frumoasa poezia. Felicitari!!

Lasă un răspuns

