Skip to content

caut privirea

Noiembrie 21, 2014

 

desculți prin vreme rătăcim

pe tâmple apasă greu secunde

și aș fi vrut să ne-ntâlnim

de știi tu locul, spune-mi unde

în amintire mă scufund

tot căutând dorul pierdut

la întrebări vreau să răspund

pun  viitor peste trecut

 

arunc poveri în așteptare

și răgândiri de vis abrupt

pe iedera cățărătoare

cos al meu suflet  trist și rupt

întreb și soarele și vântul

de te-au văzut și unde ești

am înghețat  ca și cuvântul

scris iarna-n tainice ferești

 

aș vrea să știu de-ți  este bine

și dacă-n gândul tău trăiesc

ce vămi de suflet  curg în  tine

și ce iubiri sălășluiesc

o ancoră prind de iubirea

ce-n  jarul stins a încolțit

și-n tot ce văd caut privirea

ce toată viața am iubit

No comments yet

Lasă un răspuns

