Skip to content

singurătate

Noiembrie 18, 2014

 

sunt tristă, mamă dragă

e grea singurătatea

curg lacrimi șir din ochii

ce-și pierd din strălucire

voi ați plecat cu toții

să vă-mpliniți destinul

când știu că vă e bine

în  rugă- i  mulțumire

 

o viață am muncit

să construim o casă

și v-am trimis la școli

să fiți mai sus ca noi

am vrut să aveți de toate

să nu cunoașteți greul

dar soarta și-a luat birul

și nu mai suntem doi

 

 

eu port mereu în suflet

un dor ce nu se stinge

gândul trimit la voi

cu dragoste de mamă

mă rog la Maica sfântă

să prețuiți izvorul

ce s-a născut din lacrimi

neșterse de  năframă

 

No comments yet

Lasă un răspuns

