Skip to content

Scrisoare lui Moș Nicolae

Noiembrie 12, 2014

 

eu nu am cui spune mamă

cine-n brațe să mă țină

tatăl nu m-a luat în seamă

m-a lăsat la o vecină

 

sunt prea mică să știu scrie

ce vreau moșu să-mi aducă

desenez pe o hârtie

și nu sunt deloc uitucă

 

vreau o singură păpușă

în pătuț lângă perete

și aș pune afar la usă

lustruite niște ghete

 

dar nu am și  rău îmi pare

poate moșul  n-o să vie

și de aceea-i scriu   scrisoare

despre mine ca să știe

 

cred că știi adresa noastră

ulicioara cu-o fântână

avem o ușă albastră

uite îți întind o mână

 

o să te aștept pe prag

moșule poate-o  să vii

și-o să-ți spun cu mare drag

foarte multe poezii

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

