Skip to content

căutare

Noiembrie 8, 2014

pune-mă la încercare

drumu-i lung și e tăcere

trebuie să am răbdare

pentr-un gram de mângâiere

strigă  cine să te-audă

drum închis de o-ntâmplare

sau poate-o să-mi faci în ciudă

să dai vina pe trădare

 

curăță de poți retina

să vezi visul meu cum zboară

și adună toată vina

pune dop la călimară

scrie rânduri de poveste

cu albastrul din privire

nu lăsa umbrele peste

trista noastră risipire

 

nu-mi e frică de o iarnă

ce-o o fi o să se-ntâmple

deja a-nceput să cearnă

fulgii albi pe-a mele tâmple

drumul îmi  apare-n minte

cînd  lumina se pogoară

și descopăr în cuvinte

rugăciunea, mă-nfioară

No comments yet

Lasă un răspuns

