Skip to content

tu ai văzut?

Octombrie 12, 2014

 

 

 

 

tu ai văzut

cum norii trec în fugă

poartă cu ei

lacrimi de bucurie

spre cer ridic

din suflet a mea rugă

acolo unde ești

bine să-ți fie

 

tu ai văzut

că soarele răsare

călătorește apoi

o zi întreagă

căldura lui

e binecuvântare

cum tu îmi ești

ființa cea mai dragă

 

tu ai văzut

în sufletul tău pur

am pus semințe

doar bine să răsară

cât am putut

am pus vieții contur

ca orice  greutate

să dispară

No comments yet

Lasă un răspuns

