Skip to content

călător

August 29, 2014

 

tot călător prin galaxii pierdute

de gânduri pardosite cu tăceri

am  retușat vieții acele cute

cusând un azi timid  peste  un  ieri

 

ce-n umbrele tristeții călătoare

tot presăra  luciri de diamant

și –am strâns în pumni  așa de tare o floare

să  nu mi-o poarte vântul spre neant

 

o-nghițitură- am prins  din apa vie

să mă înalț  să nu mai fiu  stingher

mă rog la înălțime să mă ție

atât cât să  văd  poarta  către  cer

 

tot călător prin galaxii pierdute

de gânduri pardosite cu tăceri

am  retușat vieții acele cute

cusând un azi timid  peste  un  ieri

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

