Skip to content

copilărie

August 26, 2014

 

 

te simt  dai bătăturii roată

copilărie unde ești

mi-e dor de-o pâine coaptă-n vatră

de buna ce-mi spunea povești

 

treceau pe drum care cu boi

cântau cocoși cu mândre pene

cântecul lor răsuna-n noi

ne tulbură  sângele-n vene

 

pe câmpuri pline de cicoare

ne hârjoneam copii toți

strângeam buchete  cu ardoare

le prindeam carelor la  roți

 

și ne-ntorceam seara acasă

în tindă – cât o lună plină

ne aștepta pusă pe masă

o mămăligă și-o saramură de găină

 

ne-a purtat timpul pe aripă

în lung și-n lat ne-am risipit

dar am furat de-atunci o clipă

ce-n suflet prinsă n-a murit

 

mi-e dor de-o pâine coaptă-n vatră

de buna ce-mi spunea povești

te simt  dai bătăturii roată

copilărie unde ești

No comments yet

Lasă un răspuns

