Skip to content

pe tine

August 23, 2014

 

te aștept să vii, buchete mari de gânduri
ți-am rupt din câmpul plin de vis și dor
și-am agățat vocale-n albe rânduri
să-ți fac drumul curat și mai ușor

scriu cu azur de cer o rugăminte
fă-i inimii pe plac numai o zi
trecând peste hotarele din minte
izvorul sufletesc s-o limpezi

și-apoi uimit de ce te înconjoară
fărâmă ziduri și te-nalță-n zbor
aruncă de pe suflet o povară
și bea cu saț din ciuturi doar cu dor

eu așteptări am așternut în poartă
și-n suflet am aprins iarăși lumina
să înhămăm toții caii albi la soartă
și să lăsam deoparte toată vina

No comments yet

Lasă un răspuns

