Skip to content

zbor greu

August 20, 2014

 

 

mi-e greu să zbor c-o aripă rănită

mă risipesc la margine de gând

poteca mea de-acum o văd zidită

îmi ordonez cuvintele pe rând

 

un zâmbet trist în ciutura fântânii

se oglidește fără nici un rost

încerc să fur din strălucirea lunii

să-mi încropesc  acolo  adăpost

 

în tălpi îmi sapă timpul galerii

tăcerile se strâng buchet și dor

ce  fulgere îmi trec prin suflet  mii

împart la doi dorința mea de zbor

 

îmi ordonez cuvintele pe rând

poteca mea de-acum o văd zidită

mă risipesc la margine de gând

mi-e greu să zbor c-o aripă rănită

No comments yet

Lasă un răspuns

