Skip to content

Gând desenat

August 18, 2014

nina 3

 

cu un creion ți-am desenat privirea

multă tristețe purtai  pe retină

la colț de ochi, în lacrimi strălucirea

îmi arăta că nu ai nicio vină

 

cînd ai plecat din pagini colorate

n-am mai găsit nimic, era doar scrum

visele mari  erau abandonate

și-n fața mea nu era nici un drum

 

din gânduri mi-am făcut un adăpost

să protejez speranța , o scânteie

să cred că viața mea mai are  rost

din univers de vis mi-am făcut cheie

 

și în odăi de suflet  strâng povară

dor împletit cu argintiu de lună

să-mi îndulcească trecerea amară

spre apa vie din altă fântână

 nina 2

No comments yet

Lasă un răspuns

