Skip to content

doar azi şi mâine

Iulie 18, 2014

 

exişti şi ştiu, iubirea mea trăieşte
din nopti renaşte iar în dimineţi
pe jarul meu cuvântul tău vorbeşte
cu paşii tăi striveşti sub tălpi tristeţi
am parfumat un dor cu iasomie
şi l-am trimis pe-o stea strălucitoare
prea mult a stat închis în colivie
lipind clipele reci în calendare

ploi calde să te spele de minciună
în lacrimă de mir să te afunzi
la sufletul pierdut să-i faci cunună
iar umbrele de vis să la pătrunzi
pe pragul uşii încrustez cuvinte
din praf de stele împletesc cunună
în ciutura-ndoielii o rugăminte
ecou pe împotrivire tot răsună

şi gând cu gând se învelesc în taine
aţâţă jarul din priviri pierdute
dezbracă timp de învechite haine
şi visele-ncolţesc în clipe mute
prind rătăciri şi le închid în ramă
despart noaptea de zi cu mângâieri
rup rădăcini de amânări şi teamă
îl am pe azi, pe mâine, fără ieri

 

No comments yet

Lasă un răspuns

