Skip to content

întâlnire după 40 de ani (dedicata tuturor colegilor din promotia 1974)

Iunie 24, 2014

 

zâmbiţi iar suntem împreună

chiar dacă timpul ne-a schimbat

de la liceu atâtea   drumuri

ni s-au deschis, ne-am separat

 

în depărtări ne-a purtat soarta

şi unora ne-a fost mai greu

dar am lăsat deschisă poarta

spre catalogul de liceu

 

au trecut patruzeci de ani

de când spre lume am plecat

noi nu ştiam că pentru bani

ne risipeam şi ne-am uitat

 

nu toţi am fost la întâlnire

două colege sunt în stele

în suflet dramul de iubire

noi l-am trimis în gând spre ele

 

îmbrăţişări, strângeri de mână

dorinţe vechi înăbuşite

le-am prins pe inimă cunună

daruri de-acum nepreţuite

 

noi am lăsat deschisă poarta

spre catalogul de liceu

în depărtări ne-a purtat soarta

să ne-ntâlnim, nu ne-a fost greu

 

No comments yet

Lasă un răspuns

