Skip to content

am lăsat semn

Iunie 13, 2014

 

 

 

 

nu pot să cred că visu-ţi este frânt
că aşteptări apasă gânduri goale
tu n-ai rostit atunci nici un cuvânt
nu m-ai oprit şi am plecat pe cale

un semn am tot lasat în urma mea
ţi l-am trimis prin păpădii trecute
prin marginile ploii ce uimea
ţesând doar curcubeie ne-ncepute

şi eu în suflet umbra ţi-am păstrat
în tălpi săpa un labirint de teamă
aş vrea acum să pot face curat
să-ţi simt iar răsuflarea ce mă cheamă

şi ca un drog încă îţi simt parfumul
ce-n serii târzii mă îmbăta cu dor
în teanc de linişti caut acum drumul
da-n ciutura-ndoielii, nu-i fior

o să te-aştept acum într-o răscruce
şi vreau să ştii că nu e prima oară
de gândul tău la mine te-o aduce
vom împleti cununi în primăvară

 

No comments yet

Lasă un răspuns

