Skip to content

caut răspuns

Iunie 10, 2014

 

 

 

 

de ce răspuns la întrebări nu am
deşi mulţi ani s-au scurs în călimări
când bucurii pe aţă înşiram
şi trenul meu întârzia prin gări

de ce am obosit căutând drumul
cerşind lumină doar pe datorie
şi vise şi speranţe curg ca fumul
de ce viaţa este loterie

eu am ales un drum pavat cu piatră
şi nu o cărăruie prin durere
aş fi rămas cu voi acas pe vatră
dar n-am ştiut că viaţa multe cere

la margini de putere am ajuns
strâng visele ce mi-au rămas, în pripă
încă mai caut singurul răspuns
dar zboru-i mult mai greu într-o aripă

 

2 comentarii leave one →
  1. Iunie 10, 2014 10:09 pm

    frumoase versuri.

  2. maminineta permalink*
    Iunie 13, 2014 10:27 pm

    Multumesc de trecere,te mai aştept…

Lasă un răspuns

