Skip to content

vis plâns

Mai 17, 2014

 

 

 

 

tot  singură mă simt, la fel ca tine

tăcerea –n suflet vina ne-a  pictat

prea multe ploi durere au curs în  mine

în ţări cu soare tu  erai plecat

 

cât am fost doi,ne-a strâns la piept iubirea

aripi aveam ne pregăteam de zbor

acum nu-ţi mai găsesc deloc privirea

şi mă topesc în orice zi de dor

 

în suflet s-a deschis de atunci o rană

şi doar în vis în braţe te mai  strâng

când mă trezesc am lacrimi în năframă

dar tu nu  ştii că pentru tine  plâng

 

No comments yet

Lasă un răspuns

