Skip to content

azi

Mai 15, 2014

 

 


spre tine-mi zboară gândul
şi plouă şi e rece,
o pagină de vise
îmi scriu să-mi fie cald,
nu-mi mai găsesc secunda 
ce repede îmi trece
şi-n lacrima ce curge
mereu retina –mi scald

începe vânt să bată
din minte- ncep să piară
imagini ce odată
cu drag strângeam la piept
trecutu-ncet se pierde
te văd ultima oară-n
răspântii de lumină
rămasă să te- aştept

de plânsul mi-l auzi
pe geană de zefir
te-ndreaptă către mine
nu risipi o taină
cât timp ne mai rămâne
curat pe-al vieţii fir
să fim iar împreună
sub a iubirii haină

No comments yet

Lasă un răspuns

