Skip to content

Iubirea mea n-a fost minciună

Mai 12, 2014

 

nu te-am minţit, aveam în ochi tot dorul
vroiam cu dorul tău să îl unesc
chiar şi acum mai simt încă fiorul
ştiu că-i târziu să-ţi spun că te iubesc

păstrez în minte şi acum sclipirea
ce-am furat-o atunci apei de mare
eram noi doi lângă nemărginirea
viselor mari rămase-n aşteptare

în braţe ne ţineam, pierduţi în noapte
ne sfâşia o patimă nebună
îţi ascultam cuvintele vii şoapte
de ce atunci mi-ai dat drumul la mână ?

credeam în tine, singurul meu vis
ce ai rămas şi azi , ce-au trecut anii
nimic nu s-a împlinit din ce-ai promis
şi-n fiecare an înflor castanii

la fel ca tine plâng şi eu acum
regret că n-am ştiut iubi deplin
că fiecare merge pe alt drum
iubire ascunsă plină de suspin

No comments yet

Lasă un răspuns

