Skip to content

ţi-am găsit dorul

Mai 3, 2014

 

 

cutreiera pădurea-n lung şi-n lat
dorul pierdut de tine, l-am găsit
l-am ridicat de jos  şi l–am spălat
părea confuz sau poate-ndrăgostit

şi-a revenit cu greu din rătăcire
zbura prin stele fără nici un ţel
îmi povestea de noua lui iubire
ce o păstra ascunsă doar în el

i-am înţeles şi plânsul şi tăcerea
din noapte l-am condus către lumină
simţeam dulceaţa -n el,  la fel ca mierea
şi-am constatat că n-are nici o vină

ţi l-am hrănit cu tihnă şi răbdare
l-am învăţat că încă nu-i târziu
că lumea asta e aşa de mare
şi doar iubiind. te poţi menţine viu

No comments yet

Lasă un răspuns

