Skip to content

o ploaie rece…

Mai 3, 2014

dans-in-ploaie

 

 

o lacrimă îmi  curăţă retina

la fel şi  ploaia ce cade grăbită

îmi  spulberă din suflet toată vina

nu vreau să mint, dar nici să fiu minţită

 

de-ai să mă cauţi, ai să mă găseşti

chiar de furtuni întunecă cărarea

şi pune întrebări de mă iubeşti

o dragoste curată e salvarea

 

întinde mâna şi pe-a mea o prinde

lasă tristeţea să curgă pe ape

scânteie dacă e, un foc aprinde

sufletul meu te vrea din nou aproape

 

în noaptea mea e linişte deplină

aştept un gând sa-mi lumineze firea

o suferinţă care-mparte vina

a-mprejmuit doar cu tăceri iubirea

No comments yet

Lasă un răspuns

