Skip to content

te chem

Mai 2, 2014

 

veşmânt durerii i-am cusut întâi

iar de tristeţi încerc să mă feresc

flori albe îţi aştern la căpătâi

să îţi şoptească simplu – te  iubesc

 

timpul rămas e parcă-n neclintire

răgaz pentru dorinţă şi tăceri

plutesc peste-un ocean de amăgire

şi flori îţi dăruiesc la fel ca ieri

 

trecutul plâns abia mi-l amintesc

mi-am adunat buchet toţi trandafirii

sunt pentru tine, ştii că te iubesc

din stâncă construiesc  alt drum iubirii

 

ţi-am scris un dor  pe umbre  de zefir

să-mbobocească macii din câmpii

spre tine îl trimit drept musafir

las uşa larg deschisă să revii

No comments yet

Lasă un răspuns

