Skip to content

Şi eu aştept

Mai 2, 2014

 

 

eu ştiu că aşteptarea-ţi este grea

prea multe vămi de tine mă despart

ce mult aş vrea să fii în faţa mea

şi cu nimic şi nimeni să te-mpart

 

la margine de vis te mai aştept

cu lacrimi drumul eu l-am însemnat

simt sufletul zbătându-se  în piept

azi  paşii tăi  pe drum i-am desenat

 

te voi găsi oricât mi-ar fi de greu

chemarea ţi-o aud şi-n veşnicie

un testament al sufletului meu

transpus în versuri vii de poezie

No comments yet

Lasă un răspuns

