Skip to content

Dor ca un fum

Mai 2, 2014

 

 

acelaşi dor în suflet mă-mpresoară

în gînduri eşti rămas de pe atunci

o suferinţă timpul mi-l măsoară

speranţele-au căzut în  grote adânci

 

în drumul meu n-am avut nici o vină

furtuna ce m-a luat m-a dus departe

tu ai lasat să cadă o cortină

ce viaţa de atunci ne-o  tot desparte

 

sub  rugul stins de ploi mai e scânteie

timpul rămas nu-i mai susţine dorul

într-un tablou o poză de femeie

îţi aminteşte cum simţeai fiorul

 

stinşi am rămas pe lume, doi vulcani

două coperţi de carte  fără pagini

nu vom uita nicicând aceiaşi  ani

când viaţa-n suflet ne picta imagini

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

