Skip to content

Am înţeles târziu

Aprilie 30, 2014

Am înţeles din ochi o întrebare

Stăruitor o tot puneai mereu,

Voiai să merg cu tine-n lumea mare

Dar nu ştiai că drumul este greu.

 

Am sugrumat iubire-n pumni de vise

Curajul îmi lipsea să primenesc

Un dor, ce-n lacrimi calde-ncremenise

Aş fi putut să-ţi spun cît te iubesc.

 

Că fără tine aripi n-o să-mi crească

Şi n-o să pot vedea nemărginirea,

Nimeni n-a încercat să mă oprească

Să –acopăr cu tăcere  fericirea.

 

Spunând povestea redeschid o rană

Prea multe drumuri se închid în noapte

Dureri  pierdute strâng într-o năframă

Tăceri presar în gânduri şi în   şoapte.

 

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

No comments yet

Lasă un răspuns

