Skip to content

Rămas bun

Aprilie 28, 2014

 

 

 

Dacă-aş putea să schimb drumul la soartă
Aş şti cum să mă port să nu mai sufăr,
Acum eu am greşit, te rog mă iartă
Vreau să primesc iar florile de nufăr.

Vina-i a mea, în dorul meu nebun
Prea sigură pe visu- nostru-n doi,
Am transformat iubirea într-un fum
Ce nu a rezistat în frig şi ploi.

Tu vei rămâne astrul meu în noapte
Ce printre stele dorul risipeşti,
Mă voi hrăni din ale tale şoapte
Mă voi minţi că încă mă iubeşti.

Răspântie la gânduri vreau să pun
Şi sufletul mi-l leg cu o năframă,
Nu vreau să pleci, nu-mi spune rămas bun
Hai… lasă-mă să curăţ  a ta rană.

No comments yet

Lasă un răspuns

